Email marketing

Onderhoud langdurige relaties met uw klanten en creëer nieuwe met een krachtige e-mailmarketingstrategie.

Autoriteit, loyaliteit en langdurige relaties

E-mailmarketing is een van de oudste vormen van marketing die er zijn. Het heeft de tand des tijds doorstaan en het is gemakkelijk te zien waarom.

 

  1. E-mailmarketing is een direct communicatiekanaal dat is gebaseerd op het uitgangspunt van toestemming. Uw e-mailcontacten willen van u horen!

  2. De geheime saus van e-mailmarketing ligt in de personalisatie en segmentatie ervan. U kunt een gepersonaliseerde touch aan uw campagnes toevoegen door uw klanten en prospects op naam aan te spreken en uw lijsten te segmenteren om ervoor te zorgen dat elke groep inhoud ontvangt die voor hen het meest relevant is.

  3. E-mailmarketing is eenvoudig te delen met een klik op de doorstuurknop. Omdat uw e-maildatabase gevuld is met mensen die van u willen horen, zijn het loyale ambassadeurs en zullen ze die rol spelen.

  4. E-mailmarketing is een van de meest kostenefficiënte kanalen die er zijn en geeft de hoogste ROI terug.

     

    Meetbaar: E-mailmarketing biedt nauwkeurige en meetbare gegevens zoals succesvol verzonden e-mails, open & klikfrequentie, aantal mensen dat zich heeft afgemeld. U kunt zelfs zien op welke links mensen klikken en de uiteindelijke impact op uw website meten.

 

E-mailmarketing stelt uw bedrijf in staat om een langdurige relatie met uw huidige klanten te onderhouden door contact te houden en voortdurend waarde te leveren, en uw bedrijf top of mind te houden voor prospects die nog niet zijn geconverteerd.

 

Door middel van een goede strategische planning, aantrekkelijk ontwerp en de juiste inhoud kan e-mailmarketing uw bedrijf helpen bij het opbouwen van autoriteit, betekenisvolle klant- en prospectrelaties en verhoogde conversies.

Wist je dat?

 

  1. 83% van de consumenten de voorkeur geeft aan e-mail bij het ontvangen van communicatie van een bedrijf.

  2. E-mailmarketing 174% meer conversies genereert dan sociale media.

  3. E-mailabonnees 3,9 keer meer kans hebben om uw inhoud op sociale media te delen.

Onze aanpak

Business analyse

 

We beginnen ons proces met een consultatie om de ins en outs van uw bedrijf te begrijpen. We analyseren waar je bent in digitale marketing, welke marketingstrategieën al worden gebruikt en wat de werking blokkeert. Het belangrijkste is dat we proberen een idee te krijgen van waar u uw bedrijf wilt hebben.

 

Email Marketing Strategie

 

Op basis van onze bevindingen en onderzoek stellen we een e-mailmarketingstrategie voor uw bedrijf op met content- en ontwerpidee’s die trouw blijven aan uw unieke visie en doelen. Nadat je ons groen licht hebt gegeven, hebben we ons plan in werking gesteld.

 

Optimaliseren van de database

 

Wat is e-mailmarketing zonder een solide e-maildatabase? We segmenteren en voegen uw huidige klanten toe en werken aan ons systeem van databasegroei met onze bewezen tactieken.

 

Email Design & opzetten van campagne

 

Dit is waar het plezier begint! We maken prachtige campagnes die uw bedrijf namens u weerspiegelen en verzenden de mail.

 

Meten, rapporteren en optimaliseren

 

We meten campagneprestaties op alle punten in het proces, met een grondige analyse en rapporteren aan u over het resultaat. We besteden speciale aandacht aan uitschrijvingen, het doorsturen van de berichten en het klikken op links. Op basis van de resultaten optimaliseren we de campagne. Ons doel is om e-mailcampagnes te maken die acties genereren en u een stap dichter bij uw doelen brengen.

 

Klaar voor een langdurige relatie?

Start vandaag nog met een krachtige e-mailmarketingstrategie.

AAAwesome digital marketing voor accountants