Coopfabrik begon haar social mediasamenwerking in september 2021 met een proefperiode van 3 maanden. Door de goede resultaten zijn ze nu een vaste klant. Met hun doelen vooropgesteld helpt AAAwesome wekelijks om hen op de digitale kaart te zetten!
De resultaten
In de boekhoudwereld is er nog steeds te weinig kennis over de specifieke regelgeving voor (erkende) coöperaties. Daar wil Coopfabrik iets aan doen en staan daarom ten dienste voor coöperaties als zij boekhoudkundige-, fiscale- of vennootschapsvragen hebben. Coopfabrik begreep de nood om online aanwezig te zijn zodat ze deze kennis kunnen delen en voor de zoektocht naar kandidaten voor hun kantoor.
Een goede employer branding strategie en uitgewerkte social media posts waren het vertrekpunt. Om aan de behoeftes vanuit de coöperatieve sector te kunnen blijven voldoen, willen ze op een inhoudelijk verantwoorde manier hun kantoor laten groeien.
Met de inzet van AAAwesome willen we op korte termijn concrete resultaten behalen door hun visibiliteit op social media op te bouwen.
Met Facebook en LinkedIn zette AAAwesome een consistente aanwezigheid op. Ook zorgde AAAwesome voor merkherkenning door hun huisstijl met aangepaste visuals, die op maat gemaakt werden, te gebruiken.
Hier zijn een paar voorbeelden van onze favoriete social media posts. Op de hoogte blijven van nieuws over hun kantoor en nuttige informatie? Volg Coopfabrik!
Wat Coopfabrik te zeggen had
“Het is merkwaardig hoe AAAwsome erin slaagt om onze berichtgeving steeds op een zodanige manier te verwoorden en te verbeelden dat het perfect aansluit bij de eigenheid van wie we zijn en hoe we ons willen kenbaar maken. AAAwesome helpt ons om onszelf, met respect voor ons DNA, zichtbaar en kenbaar te maken. Het is alsof iemand van AAAwesome dagdagelijks bij ons op kantoor zit om de sfeer bij ons op te snuiven.”
Wil jij je bedrijf een online boost geven? Plan een vrijblijvend gesprek met ons team om te zien hoe we jou kunnen helpen!