Het resultaat
Toen Christof Van den Bossche bij ons aanklopte, waren we meteen geïntrigeerd door het unieke concept. Hij wou zijn Griekse traiteurdiensten omtoveren tot een herkenbaar en succesvol merk. Met een perfecte mix van Griekse smaken en extreme sportliefde, wou hij een unieke ervaring bieden aan zijn klanten.
We gaven vorm aan hun identiteit door een op maat gemaakt logo en huisstijl te ontwerpen. Het resultaat was een unieke en samenhangende branding die perfect past bij Minoos Souvlaki en hun klanten verleidt met een onvergetelijke ervaring.
Wat Minoos Souvlaki te zeggen had
“Fijne samenwerking! Ik had het gevoel dat men naar mijn verhaal luisterde en daar mee aan de slag gingen. Ze gaven me duidelijke uitleg over de extra’s die ik vroeg, zoals QR-codes en betaalmethodes. Echt een AAAwesome team!”
Ben je ook klaar om je ondernemersdromen waar te maken? Wij helpen je graag met het vormgeven van jouw unieke verhaal en online zichtbaarheid! Neem vandaag nog contact met ons op!